mandag 26. februar 2007

Den store dropstesten

Ryktet sprer seg over land og vann om den store og fantastisk gode søppeldynga-dropsbøtta som står hjemme hos Ingeborg, og samtlige har fått smake. Raggie er i skrivende stund fristet til å kalle den Sareptas krukke; den som aldri ble tom! Ojoj... I løpet av en dropskveld hjemme hos Iggies ble altså den store dropstesten til; hvor resultatet ble at dropsen kan deles inn i tre kategorier;

HIMMELSK GODE:


HELT GREI:


og BARE SØPPEL:


Kom gjerne med kommentarer og innvendinger.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ka i huleste gjørr banan dropsen i "himmelsk gode" kategorien!!!
ka skjer me verden!!? tydeligvis ikje ekte godteri kjennere så har utført denne testen...

Anonym sa...

ey!ikkje diss banadropsen!An æ jo skagoe!!!

Ingunn sa...

Må si meg enig i at banangubben(som jeg kaller den) ikke har noe å gjøre der oppe. Etter min smak havner den på bunn. Men den der grønne og ørevoksen derimot burde ha havnet lenger opp. Måkeklatter også for min del, men kanskje ikke på topp. (Er det skremmende at jeg kan navnet på de ulike sukkertøyene?)
Lenge leve ulik smak, så blir det så mye lettere å dele!!

Julie & Eirik Tronstad sa...

å kult, vi kan vær venner, så kan e spise dei grønne! ...og for me e banantingen den man spara heeeilt til slutt og tenke å kaste, men som man spise nåkken daga etterpå fordi man e snopesjuk..
ditta e flott jente!

litt matgale ingeborg sa...

EY! Banandropsen æ jo skamgoe! feile dokke?
Ok,dæ va enn tull...
Smaken er som baken(den er delt...og bra er det:0)